2009年11月3日 星期二

我有病


我有病
病得很严重
我不相信自己
有时拼命讲话
有时拼命沉默
现在才知道,我从来没有认识自己
痛,我不会说
喜,我不表现
伤,我忍住不哭
乐,我只微笑

我真的那么词穷吗?

还是我天生冷感?






2 則留言:

  1. Hmm... Many people will have such problem de!
    Sometimes it takes time to organize things and then only realize what you are doing and who you are! It always takes time...
    But don't hate yourself! Can talk to friends that will listen when you are sad or happy or down~ I guess talking is the best way! *Pikaboo!* ^^

    回覆刪除
  2. 要坚持到底,
    不要放弃。。。
    有什么心事,
    尽管写在这里吧,
    有时要开口把自己的心事说出来是件很难得事,
    志刚,
    加油~

    回覆刪除